Case: Online marketing campagnes en actiesites voor Heinz

 alt=

In de afgelopen maanden heeft Heinz diverse online marketing campagnes en actiesites gelanceerd met branding, merkloyaliteit en klantidentificatie als doelstelling. Consumenten in diverse Europese landen kunnen met kortingscoupons een gepersonaliseerd kookschort bestellen, foto's op linnen laten afdrukken en een tweede entreebewijs voor Snowworld kado krijgen.

Onlangs startten er grote marketing campagnes gericht op voetbalsupporters van de aan het EK voetbal deelnemende landen Portugal, Zwitserland en Oostenrijk. Via de speciale websites kunnen de supporters online een EK-voetbalshirt bestellen met naam en rugnummer naar keuze. 

Al de bovengenoemde meertalige websites, met webshops, internetkassa, content management en logistieke systemen worden door i-Concept ontwikkeld en beheerd.

Heinz is een van de grootste producenten van consumentenvoeding ter wereld. In Nederland is Heinz verantwoordelijk voor o.a. de merken Heinz, Honig, De Ruijter, Roosvicee, Venz, Karvan Cévitam, Brinta.

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Zoek op trefwoord

Vraag een kostenindicatie

Bezoek ons

i-Concept InternetWorks BV
Bergweg 122
3036 BH Rotterdam
T +31 10-4139444
iconcept.nl
KvK 24294582
BTW NL807967622B01

Volg ons

Facebook link icon Twitter link icon Linkedin link icon RSS link icon Google plu icons