Online marketing campagnes en actiesites voor Heinz

In de afgelopen jaren heeft Heinz diverse online marketing campagnes en actiesites gelanceerd met branding, merkloyaliteit en klantidentificatie als doelstelling. Consumenten in diverse Europese landen kunnen met kortingscoupons een gepersonaliseerd kookschor bestellen, foto's op linnen laten afdrukken en een tweede entreebewijs voor Snowworld kado krijgen. Al deze acties werden vanuit consumer portals gelanceerd en beheerd. 

Meest in het oog springend zijn wel de op voetbalsupporters gerichte marketing campagnes bij een EK of WK. Bij het EK voetbal in Oostenrijk en Zwitserland hadden de deelnemende landen  Portugal, Zwitserland en Oostenrijk de rode tenuekleur gemeen met het kenmerkende rood van het Heinz logo.  Via de speciale actiewebsites konden de supporters online een EK-voetbalshirt bestellen met naam en rugnummer naar keuze.

Al de bovengenoemde meertalige websites, met webshops, internetkassa, content management en logistieke systemen werden door i-Concept ontwikkeld en beheerd.

Heinz is een van de grootste producenten van consumentenvoeding ter wereld. In Nederland is Heinz verantwoordelijk voor o.a. de merken Heinz, Honig, De Ruijter, Roosvicee, Venz, Karvan Cévitam, Brinta.

   

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Zoek op trefwoord

Vraag een kostenindicatie

Bezoek ons

i-Concept InternetWorks BV
Bergweg 122
3036 BH Rotterdam
T +31 10-4139444
iconcept.nl
KvK 24294582
BTW NL807967622B01

Volg ons

Facebook link icon Twitter link icon Linkedin link icon RSS link icon Google plu icons